MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Första skoldagen..

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Ja, jag kan nog säga redan nu att det här året kommer bli precis som vår terminen förra året. Mer tårar och mer skolk, skulle jag tro..
Kände redan när jag klev i i bildsalen att ingenting har förändrats till det bättre och nu känner jag ångesten krypa in i mig igen. Jag grät när jag kom hem.. Det kommer bli ett sånt jobbigt år. Jag vet inte vart jag har mina kompisar och jag vet absolut inte hur jag ska beté(?) mig på lektionerna vi kommer ha de här året..

Usch! Jag vill inte börja skolan! Jag vill inte umgås med någon! Jag vill inte ha lektioner... Åh! Alla mina känslor har garanterat kommit tillbaka .___. Jag vill bara gråta! D':

 Det är väl de jag kan säga om min första skoldag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: