MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Blått

Kategori: Funderingar

Bussen kom inte förän fem i åtta idag och vid den tiden hade jag precis gått tillbaka hem för att ta moppeden.. Irriterande måste jag säga.
Jag hade min blåa slinga i idag, känns lite ovant och pillar på den hela tiden.
Skolan är faktiskt rätt okej så länge man "ignorerar" vissa.. Annars skulle det vara sluta som förra året. Och alla vet vad som hände då :O Får se hur det blir med musikalen om jag känner för att vara med.

Jag tycker inte om när drömmar påminner mig om saker jag försöker/har glömt. Nu kan jag inte släppa tanken och saken blir ju inte bättre att jag tycker en på skolan liknar honom .__.
Jag får göra mitt bästa och försöka tänka på nåt annat... Får se hur det går

Kommentarer


Kommentera inlägget här: