MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Påsklov

Kategori: Allmänt

Kom hem från stan idag. Kan väl säga att jag hade det väldigt trevligt i Östersund med god mat och sånt (A)
Kom väl hem idag runt fem.

Nångång till veckan kommer vi mest troligt åka till en stuga mitt ute i skogen, men det är mysigt och trevligt. Slipper el och vatten ett litet tag. Något egentligen alla borde uppskatta..


Jag tycker om att åka buss, så länge jag vet att den kommer stanna oavsett om jag trycker på stopp eller inte. Det är skönt att bara sitta still, kolla på vägen/naturen och bara drömma sig bort ibland <3 Jag vill åka någonstans bara för att åka.

Aja, får se om jag uppdaterar något mer den här påskveckan eller inte

Kommentarer

  • Robin säger:

    utan vatten? WTF? måste ju ha vatten, annars dör man ju:P

    2009-04-13 | 22:08:35

Kommentera inlägget här: