MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Lång helg

Kategori: Irritationer

Ååh jag är så less på att mina föräldrar ska vara så överbeskyddande. Jag får inte göra någonting så det är lönlöst att fråga. T ex jag vill ju ut i helgen och ha kul med folk man känner, mest troligt kommer jag inte få. Visst få vara ute och träffa folk kanske men jag kommer få åka hem till typ halv tolv. JAG ÄR SJUTTON ÅR!! Det är 8 månader tills jag blir arton och jag har druckit alkohol tre gånger i mitt liv.. Jag är VÄRLDENS tråkigaste tonåring. Ändå är mina föräldrar från stora städer och fick vara ute hur länge dom ville, och göra typ som dom ville. Varför kan dom inte förstå mig och låta mig göra lite mer som jag vill... GAAH! Och bara för att det är sista April så ska jag sura HELA helgen bara för att mina föräldrar är så dumma

GRR!

JAG TYCLKER INTE OM BLOGGEN JUST NU! jag hade skrivit så mycket också försvinner det bara!! GAH! Jag ger upp. nu gömmer jag mig och kommer aldrig fram något mer. ;___;

Sitter och lyssnar på Queen just nu, ett sätt att få tankarna någon annanstans.
Jag tycker om att lyssna på jätte gammal musik ibland.
Någon som råkar ha massa Queen kan du få skicka det till mig (A)

Eftersom jag inte har något att göra och det är inge bra på tv så vill jag skriva nåt. Alla mina problem är som förut. Mina urinvägsinfektioner håller dock på att gå över och det är ju bra. Jag kan inte låta bli att bli påmind om jobbiga saker. Dom vägrar försvinna. Börjar tänka mer och mer på att min bror ska snart göra utlandstjänst och det skrämmer mig lite. Det är faktiskt väldigt läskigt att han ska bort. Jag försöker att inte tänka på det och inte måla upp fan på väggen men ja.. Det kommer nog gå bra. *Bita, bita..*
Jag längtar mer och mer tills jag flyttar hemifrån och mina föräldrar kommer aldrig få hälsa på, kanske till en början tills man har koll på läget. När jag flyttar hemifrån ska jag skaffa (om jag får) en vägg som jag kan måla på. Massa kladd eller en massa fint, vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: