MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Funderingar

Det blir nog inge party i helgen. Man måste ju ha något att dricka för att kunna gå ut och nu känns det nästan försent att försöka få tag på nåt.. men det får bli någon annan helg istället.

Den här helgen ska jag nog tillbringa med Simon. Kommer inte träffa honom nåt på lovet och det här blir ju sista helgen innan det är lov så .P
Så vi får väl se vad som händer då. Kanske ta en promenad om det är fint väder, kanske se någon film.


Idag var ingen rolig dag. Vi skulle egentligen ha EOS hela dagen idag. Jag blev less på tanken och skolkade eftermiddagen vilket var nog lika bra. Jag förstår inte varför jag är så feg när det gäller vissa saker. Att vara så feg eller dålig att man börjar gråta för att man inte vågar, inte vill. Jag känner mig så fel ibland DD:
Aja försöker inte tänka på allt sånt nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: