MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Funderingar

Allt är så konstigt och jag vill inte längre. Jag tycker inte om mina föräldrar pga många saker. Jag vet att jag är inte ensam om att tycka det.. Det har dock varit trevligt att vara i stugan mil från mottagning och civilisation(?).. Fått fisk har man också. Det är ju en fördel när man sitter på isen vid ett hål i ungefär 3 timmar. Små mysigt när det är 32 grader inne när man ska sova <33 NAAT
Aja är hemma igen och det klagar jag inte över. Dock är det skit tråkigt att skolan ska börja om nån dag. Jag är rätt skol-less.. Inget vill vara som jag vill ... Jag vill inte jobba efter skolan, jag vill inte plugga efter skolan. Jag vill ha ett år då jag inte gör någonting. Det vore så skönt. Bajs mamma som ska förstöra och hela tiden tjata om jobb fast man säger ifrån!
Grr!!
Aja mamma lär väl sitta här senare ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: