MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*ingen läser ändå rubriken

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

En sak jag måste göra är att sluta äta godis. En sak jag borde göra är att börja ut och gå om dagarna.
Jag längtar tills sommaren, inte bara för solen och värmen utan för att få vara helt ensam om dagarna. Inga föräldrar som säger åt en att man ska göra saker. Får väl se hur den här sommaren blir, om det blir någe jobb eller om pappa kommer vara arbetslös då också DD:
Det vore skit tråkigt.
Ni får tvinga mig ut om jag sitter vid datorn när det är soligt ute. Jag måste verkligen ut och göra någonting annat än att sitta framför datorn hela sommaren. Mitt sista sommarlov. Huvva! Jag vill inte sluta skolan än. Mamma kommer bara tjata ännu mer om att jag måste ska jobb. Jag måste flytta bort från mina föräldrar...

Jag tycker inte om att vara övergiven.. Min hjärna gör så att jag ibland känner mig så. Men ja jag vet inte. Jag saknar den gamla tiden då man inte hade så höga tankar om dom omkring sig. Det var som det var. Nu märker man på en gång om man börjar glida ifrån sina vänner. Jag har känt det ett tag nu. Men ja det blir väl så.. Det är inte lika kul att ha lektioner med klassen längre, inte ens ha rast med klassen.. Jag vill inte glida ifrån nån av er nu när jag väl börjar känna att jag faktiskt är någon... Och ja mitt självförtroende har växt otroligt mycket sen åttan-nian fram till nu. Det var underbart.. Men det gör ont i mig när man inte riktigt vet vart man har alla, det varierar så mycket dag till dag. Men det kanske bara är jag som känner så.
Aja.. Det går väl inte att ändra på..

Tydligen åker vi till stugan på onsdag eller torsdag.. Känns som om vi bara skjuter upp det och att det aldrig kommer bli av.. Jag vill inte längre åka dit.. Bajs

Kommentarer

  • Wera säger:

    Ingen vet nog vart den har någon nu. Alla går igenom en förändring, och alla har så sjukt olika prioriteringar. Det är svårt att hålla ihop då.

    2009-04-13 | 22:02:59
    Bloggadress: http://weragr.blogg.se/
  • Sanna Hahlin säger:

    Det är konstigt, men antagligen nödvändigt.

    2009-04-17 | 19:34:38
    Bloggadress: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: