MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ett år!

Kategori: Allmänt

Ååh det är helt otroligt. Ett år tillsammans med någon. Ett år tillsammans med världens bästa Simon <3
Från att vara mer eller mindre olycklig till att bli en mycket lottad tjej. Ååh jag minns första gången jag träffade Simon, tror det var rätt många i min omgivning som minns det .P Jag var så nervös. Jag klämde sönder Emelies hand (som var snäll och följde med mig en bit) jag hade TUSEN fjärilar i magen och när vi väl möttes så vågade jag inte titta på honom xD
Några dagar senare blev det bestämt att vi var ett par =D
Ååh jag vet inte vad mer jag ska skriva men ja det har varit ett underbart första år! Jag är glad att den första person jag blir tillsammans med är Simon och att det faktiskt har hållt ett år. Jag hoppas att det blir många till <3
Jag längtar tills det blir helg så vi kan hitta på något extra mysigt, något vi inte gör så ofta ^^

Jag vet att det blev mycket om Simon och mig men ja det är ju ändå något väldigt nytt för mig =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: