MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Utbrottet!

Kategori: Irritationer

Idag fick jag nog!
Jag såg dom hålla på, smsade bara för att varna att de inte är osynliga.
Men svaret jag fick gjorde mig ännu mer rasande än vad jag redan var.
När jag sen försökte fly för att inte säga nåt inför allt folk (MP2-3 och ES1-3)..
Vilka träffar jag på vägen ut? Jo dom, och jag skällde högt och ljudligt åt dom!
Dom hade "retat" mig tillräckligt så de räckte bara med att jag såg dom så öppnade jag munnen och skällde!
Efter de var jag tvungen att undvika dom så gått de gick, annars hade jag nog sagt något mer som jag kanske inte borde.

Lite mer än en timme efter, var jag fortfarande riktigt arg (vilket både simon och sanna kan intyga, inte för att sanna var på skolan men)
Jag ville bara skälla mer, skrika, slåss(?) och sparkas. Bara få ut alla agressioner(?)
Känner fortfarande att jag är lite arg men de går nog över.
Folk fick nog se in sida av mig de inte trodde fanns xDD

vet inte vad mer jag ska skriva

Kommentarer

  • Wera säger:

    WAY TO GO GIRL!

    2008-09-04 | 20:38:31
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ._. Du vet väl att dom inte gjorde nåt?

    Emil kan nog töja på gränserna, men han skulle inte gå för långt. Dom stod och kramades.



    Men det är bra att du släpper ut aggresionerna! : D

    2008-09-05 | 00:33:50
  • Anna F säger:

    Det är anna btw XD Glömde skriva det XD

    2008-09-05 | 00:34:34
  • Svar på anna f säger:

    Anna jag tror inte du såg vad jag och simon såg tyvärr .P

    ååh de kändes bra men läskigt xDD

    2008-09-05 | 16:11:58
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/
  • Karolina säger:

    Varför är du så himla anti mot Emil och Jenny för? Du och Simon står ju också och kramas och pussas på rasterna? o_o Dom har lika mkt rätt att få vara tillsammans och stå och kramas och pussas som alla andra kärlekspar har. :O

    2008-09-06 | 14:48:25
    Bloggadress: http://angelswings.blogg.se/

Kommentera inlägget här: