MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Sluta!

Kategori: Irritationer

Jag måste få skriva mer angående torsdagen.
Jag tyckte allt blev bättre efter att jag sa till dom, men nu när de gått nästan en vecka och jag tycker det är dumt att folk som INTE vet vad som hände lägger sig i!
Folk som egentligen inte har med det att göra. Jag tycker dom ska lämna det åt oss det berör och inte komma in och t ex säga att JAG gör fel!
Ja, jag blir oerhört upprörd!
Jag tycker det är mer förstårligt när dom jag skriver om, frågar varför jag reagera som jag gjorde, och vad man kan göra för att bättra det.
Men när någon som inte vet hela historien eller bara hört ena sidan av de ska inte komma till mig och säga att jag inte skulle gjort som jag gjorde.
Visst, jag kanske sårade någon men jag sa till delvis för att om de fortfatte skulle bara dom bara bli sårade längre fram. Jag uppfattade det som så.

Och jag tycker att ni behöver inte prata bara med mig, det finns ju andra som tycker precis som jag, bara att det råkade vara jag som sa åt dom. Ni kan lika gärna prata och klaga på dom som ni gör med mig.
För ni kommer bara få mig på sämre humör och tänka ännu mer på de som hände så jag kanske skäller ännu mer vilket jag inte tror att ni vill.
Så snälla låt bli att klaga bara hos mig

Kommentarer

  • Anna F säger:

    Jag har personligen hört båda sidor om saken ifråga, och personligen så VILL jag ju inte tro att dom gjorde någit I klassrummet medans typ, 60 pers var där.



    Och exakt VAD såg du och Simon? :O Såg ni hud där man inte ska se hud? Eller nåt sånt jag inte vågar skriva här pga att det är en blogg typ :O

    2008-09-10 | 23:40:58
    Bloggadress: http://lookingafterdestiny.blogg.se/
  • Wera säger:

    Jag anser att de som lägger sig i, mer än de som det berör, är totalt jävla dum i huvet, och det står jag för. Ni har ju i stort sett löst allt, så vad är problemet?

    2008-09-13 | 22:34:57
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: