MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Simma

Kategori: Allmänt

Det visade sig att mina kompisar inte tyckte det var så fult.. Men jag är fortfarande missnöjd.

Ikväll ska jag och Weronica åka till badhuset och simma lite :D
Det var fruktansvärt länge sen jag simmade xD i nian tror jag!
Jag tycker om att simma och bada men ja de senaste året har jag bara inte gjort de, och vi hade ingen simlektion förra året i skolan heller. Riktigt tråkigt tycker jag. Får se om det blir någon ändring på de iår :D
Jag kommer ha träningsvärk imorgon xD

Imorgon ska sanna sova hos mig :D :D
Det kommer bli kul eftersom hon aldrig har varit här xD vilket typ ingen av mina klasskompisar har haha
Har genrep inför "Öppen scen" imorgon D: D: jag vill inte längre..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: