MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Jävla trött

Kategori: Allmänt

Jag är trött efter halv dålig sömn och ja.. allmänt trött bara xD
Hade Öppen Scen idag xD det var skit kul (A) och det verkade som många andra också tyckte det ^^
Får se vad det blir nästa gång ^^

Jag har inte fått varit med Simon ensam på två veckor och får inte vara med honom i helgen heller för att han ska bort D: plus att det är i helgen vi firar fem månader..
Jag saknar verkligen att vara med honom, träffar honom inte så mycket på skolan heller vilket jag tycker är lite trist.
Men men det är inte så mycket man kan göra åt.

Simningen i tisdags vad UNDERBART! nostalgi till tusen! känner mig rätt duktig också :ö 35 längder xDD
Blir lätt nästa tisdag också ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag saknar dig med! <33 Jag vill vara med dig igen, nu på en gång! För då skulle vi kunna gå och lägga oss igen för de är för tidigt på morron och vi har redan missat bussen! (AA)

    2008-09-19 | 07:35:35
  • karolina säger:

    Det är du som missuppfattade det jag skrev. Det var inte alls om dig. Det jag skrev om har inte ens med skolan att göra. Jag har en till kompis som inte bor här uppe som blir mobbad av sina klasskamrater och det är DOM som jag skrev om som går bakom ryggen på folk. Så nu vet du.

    2008-09-19 | 08:35:15
    Bloggadress: http://angelwings.blogg.se/
  • Wera säger:

    Vi var lätt duktiga på simningen :D och på tisdag blir det igen :D <3

    2008-09-20 | 11:53:17
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/
  • SOFIE säger:

    Svar: ROLIGT :D

    har du nån bild på han nånstans? :D jag vill seee

    2008-09-22 | 16:16:49
    Bloggadress: http://havsengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: