MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ååh klaga!

Kategori: Allmänt

Alltså jag bara måste klaga!
Jag vet inte vilka som läser mig blogg men jag MÅSTE verkligen klaga!
Det finns två stycken jag stör mig FRUKTANSVÄRT mycket på, äckligt mycket!
För det finns en gräns om vad man kan/får göra på skolan och man måste verkligen inte berätta allt, en sak kan väl vara lite kul men berätta mer? NEJ D: ååh jag vet minst två som håller med mig i de här.
"Nu börjar förspelet" typ, alltså DET BLIR FÖR MYCKET!
Om jag var där just då alltså jag hade skällt så mycket för jag orkar inte hålla tyst längre, det sker för ofta och det kommer bara skada dom själv i längden.
ÅÅH JAG FÅR DAMP PÅ DOM!! Förlåt men jag bli lite äcklad för de är JÄMT med varandra de är sällan ifrån varandra.
SÅ sexfixerad kan man inte vara! tycker jag.
Jag tycker att alla borde ha något sunt förnuft(?) iaf att man har en gräns!

Idag har jag en klaga-dag, jag har klagat på så många men det känns så bra! Har inte gjort det på så länge xD
Det finns alltid någon och det gör mig glad (iaf idag)
T ex idag när jag såg en tjej som försökte se så "bröstig" ut som möjligt. Alltså hon svankar så mycket på ryggen så hennes bröst är längre fram än hennes näsa (överdrivet kanske) men ja.
Jag härmade henne (A) men hon var bara för mycket xD
Jag hoppas bara inte jag är så här imorgon för i så fall tycker jag synd om min omgivning xDD

Ååh underbart =D

Kom på en annan ska jag stör mig på (just nu iaf)
Idag på skolan kom jag på en smart sak (kanske inte är smart men ja..)
Alla tjejer på min skola som inte går estet/klär sig annorlunda/klär sig som hon vill, klär sig likadant(?) men de inser inte dom, för dom har ju inte SAMMA kläder bara otroligt lika kläder.

De var en sak.

En annan sak jag tänkte på nyss. Jag stör mig på små tjejer som klär sig för att se äldre ut och sminkar sig och är allmänt fjortis (I MINA ÖGON!)
Jag tycker inte om tjejer som använder läppstift/läppglans som gör att hennes läppar ser JÄTTE mycket ljusare än var de egentligen är. Typ hudfärg-äppar.
Visst de kanske är fint på vissa men när ett gäng tjejer kär sig lika och har den där färgen på läpparna ååh jag kan vara inte låta bli att skratta inombords!

Ååh! Tjejer som går på fester och de inte känner dom som bor där/har festen och stannar LITE för länge hos dem! 
Tjejer som tror de känner alla/vissa presoner och egentligen inte gör det. Det är bara mobbat!

Får se om jag kommer på något mer att skriva om senare xDD

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HON HADE BARA ONT I RYGGEN! D:

    2008-09-03 | 20:53:06
  • Svar till anonym säger:

    HAHA xD men ingen tjej går så om hon har ont i ryggen, speciellt när andra säger att hon är fjortis xDD

    2008-09-03 | 20:59:10
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/
  • Wera säger:

    Seriöst, jag fattar inte hur de kan hålla på så, man blir fan äcklad. Och kul att veta ALLT de gör? NEJ!

    Och hur kul är det för oss som är singel då?

    Liksom, du och Simon beter er 100000000 gånger bättre än vad de gör!



    HAH, jadu, hon bröstar sig extremt, sååååå fult!

    2008-09-04 | 20:35:54
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: