MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

"och din mamma var en sjöhest"

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Åkte hem till simon i fredags, och allt skulle bara vara mys, vi såg på film och åt god mat och mös/myste en massa.
Sen idag, söndag. vid två halvt tre någon gång fick jag ont.. jag drack vatten och gick på toa jätte mycket men det blev bara värre, det sluta med att jag ville åka hem för jag ville inte längre gråta inför simon någe mer.

Jag fattar inte, det var "över" i typ 6 veckor sen kommer det tillbaka, när jag är hos simon. Det är bara jobbigt, speciellt psykiskt. Och sjukan har inte hört av sig på två veckor heller. Funderar på att ringa och kolla om de vet nåt.
Men men, det är väl bara att leva vidare än så länge

Jag har sett skönheten och odjuret idag ^^ den var bra =D

Kommentarer

  • Elak flodhäst säger:

    Hihi, sötunge <3

    Åh, hoppas att de hittar nåt fel så du slipper ha ont! Älskar dig Anna <3 :D

    2008-10-19 | 22:11:34

Kommentera inlägget här: