MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Alla andetag blir frost

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Idag är en sån här konsig dag som jag inte vet hur det är med mig, det går som i vågor.
Idag är en sån dag jag bara kan sitta och t ex titta ut genom förstret och bara stirra.
Jag känner mig så tom på något sätt.
Jag vill bara göra ingenting, lyssna på lugn musik och bara vara.. Men det känns alldeles för tråkigt att bara göra det.
Jag skulle kunna se på någon film men jag vill inte det heller, inte se på tv heller..
Ååh jag måste plugga imorgon också D: jag känner, iaf idag att jag orkar inte plugga, det är så mycket..

Jag vill bara bort ett litet litet tag, bort från allt.
Jag vill åka bil!  Det spelar ingen roll vart man åker, bara sitta i en bil och se på skogen, byn, staden man åker förbi.
Det skulle kunna få renga lite också, det är mysigt.

Jag vill ha vinter, snö. Jag vill kunna tända ljus och bara vara. Jag vill ha julafton också, bara vara familjen och mysa..
Ute och gå en sväng med familjen i vinter kylan sedan gå in igen och fika.. Ååh jag vill ha jul!

Jag vill fylla år också men det är inte lika kul längre, det är typ presenter, tårta och god mat sen är det inget där i mellan, typ sitta vid datorn eller se på tv.

Jag tycker inte om den här dagen, känner mig nere och ledsen

Efter mitt ärende i ström var klar fick jag gå tillbaka till mammas jobb, det var faktiskt väldigt skönt.
Bara gå i kylan och lyssna på musik, inte bry sig i vilka man mötte eller någonting.
Ett tag funderade jag t.o.m. om jag skulle gå hem istället, det är ju ändå 7 km.

Om jag bara fick in mina nya kent låtar på iPoden så skulle jag gärna gå ut och gå i de svarta mörkter som är redan nu.

GAH jag känner mig nere. Mamma frågade mig när hon skjutsade(?) mig om det var något, hon frågade till och med frågade mig om jag var arg. Kände mig bara irriterad och ledsen men jag ville inte säga nåt till mamma.

Jag vill bara skriva bort den här konstiga känlsa. Dock tror jag inte att det går men man kan ju iaf försöka.
Nu har jag ont i huvudet också, vilket jag nästan aldrig har.

Varför måste saker och ting förändras för? Jag tycker inte om någon form av förändring. Allt kan få vara som de var bara för några veckor sen men det går väl inte att ändra på. Jag känner mig så hemsk samtidigt så vet jag inte vad jag har gjort som gjort att det har blivit så fel..
Förvirrande....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: