MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Irriterad!

Kategori: Irritationer

Alltså jag stör mig så mycket!
Alla han någonsin kommer umgås med kommer bara må dåligt pga honom.
Nu tycker jag bara att han skulle gjort de han sa till mig varje gång vi var i kontakt, för han förtjänar han ingenting!
Jag tycker så synd om de tjejer han tror att han kan behålla.
Jag hatar honom och jag ångrar mig så mycket!
Att jag inte visste bättre?!
Han har ju tydligen bytt stil och är VÄRLDENS hihopare(?) liksom.. han hatade ju "sånna" förut.
Han tror han är så cool, att alla vill se och höra honom.
Jag har så stor lust att kötta ner honom!
Jag stör mig varje gång jag ser honom, även fast han kanske inte gjort så mycket.
Han som var så emo och ingen bryr sig och bla bla bla gråta.
Nu verkar han ju "skryta" om de som inte är sant! Han verkar så falsk i mina ögon!
Det finns så mycket fel i den killen så jag vet inte vad och ja jag tycker att jag har rätt att klanka ner på honom för jag mådde då inge bra när han "var min vän".
Om han visste att mina kompisar ignorera(?) mig för att jag "umgicks" med honom skulle han väl bli ÄNNU mer emo men fan nu bryr jag mig inte!

Jag känner bara att jag måste få skriva av mig, få ut de mesta.
ÅÅH.. FAN... ARRG!

Kommentarer

  • Wera säger:

    Helt förståeligt, och ja, du såg ju vad vi gjorde, du ser vad jag gör mot en viss person nu, och om du inte hade insett hur jävla rätt jag hade så skulle jag ha slagit sönder dig, det vet du va? <3

    2008-10-14 | 17:39:35
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/
  • Anna F säger:

    Hrm Hrm, egentligen så är det ju fel att ignorera en kompis pga deras val av partner, man kan ju ignorera partnern istället ._.



    Och du pratar om antagligen om den person jag tror det är, och han är helt cp D: Han anpassar sig efter sina kompisar, och är som dom, för att få uppmärksamhet och grejs.

    Jag hatar han D<

    2008-10-16 | 14:09:37
    Bloggadress: http://lookingafterdestiny-blogg.se

Kommentera inlägget här: