MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

För mycket bara

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag har tänkt allt för mycket på allt.
Jobbiga sjukdomar
Döden
Familje situationer(?)
                                                  Allt hör ihop på nåt sätt
Alla krav jag har på mig själv
och en nära vän.

Allt det här är otroligt jobbigt för mig, nått av det kan få mig att gråta om jag tänker för mycket. Vissa saker behöver jag inte ens tänka så värst mycket på så kan jag känna att jag vill gå och gråta någonstans.

Man skulle väl kunna säga att jag är sjuk, jag har ett problem som ständigt återkommer.
Det känns som jag inte kan leva en normalt tonårsliv pga det.
Jag kan aldrig släppa tanken av det, och jag känner alltid efter.
Det är jobbigt för mig och de absolut närmaste som på ett sett också upplever hur jobbigt det är.
Klart jag funderar på om jag någonsin kommer bli frisk eller inte.

Jag har känt att jag ställer allt för höga krav på mig själv.
Att allt jag gör måste bli bra, ska kännas bra för andra.
Jag vill vara bättre fast jag gör inget åt det, så jag får väl egentligen skylla mig själv att jag har den inställningen mot mig själv.

Det känns som jag inte kan skriva mer, det är allt för personligt och jag vill hellst inte beröra någon mer med mina tankar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: