MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

ARL

Kategori: Allmänt

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men ja, eftersom jag inte gör så mycket så kan jag försöka skriva något.
Min dag har än så länge sett ut så här:
Vakna 06:45 ungefär och kände att jag bara ville somna om
Gick ner och åt frukost och kolla snabbt igenom dagens tidning (Y)
Gick upp igen för att snabbt göra mig i ordning för skoldagen
Jag var för en gångs skulle snabbare än min mamma! (jag sminka mig inte så)
Satte mig i bilen och åkte i ca 10 till min skola
Gick till skolan och satte min i en soffa och läste (kolla på bilderna) i en musik tidning.
När vi väl började gick jag in i bildsalen och började med min målning igen.. golvet är nästan helt brunt nu =D
Färgen tog slut så jag slutade måla så jag satte mig ner och lyssnade på musik
Vi slutade lektionen 08:20 så jag gick till gröna skolan och väntade på att vi skulle börja
Jag har nu gjort mitt ARL prov och nu har jag precis skrivit vad jag gjort idag.

Jag har för mig att jag hade en jätte konstig dröm inatt
Jag drömde att jag var en gammal gubbe med jätte ont i mage, jag for till något sjukhus av något slag och fick dropp och nån kisspåse xDD.. på natten fick jag jätte ont i magen och skrek allt vad jag hade men ingen hörde mig. inte ens "vakten" som sov på en stol bredvid mig D:<
Jag gick/ramlade fram i korridoren tills jag träffade en sjuksyster men hon bad mig bara lägga mig igen fast jag hade jätte ont i magen D:
Jag minns inte så mycket mer men jag tror jag hade något i magen också.. typ nåt som levde D: D: D:

Så det är min natt och dag än så länge =D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    DU RINGDE MIG! DU RINGDE MIG! :D

    2008-10-10 | 17:54:55
  • Svar till Anonym säger:

    haha ja men det var senare på dagen.. typ vid två och inte vid tio xDD <33

    2008-10-10 | 22:20:41
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: