MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Vinter känsla

Kategori: Allmänt

Jag tycker om hur det känns när man har varit ute och gått ute i kylan, när man kommer in och man känner hur varm kinderna blir fast dom kanske är jätte kalla.
Var ute och gick i 40 minuter innan jag tog av mig ytterkläderna (när jag kom hem) det var skönt, typ skymning ute och massa musik i öronen och bara gå i ensamheten MMMMM!

JAG VILL HA RIKTIG VINTER OCH JUL! Ååh om en vecka far jag bort i tre veckor =D Sen när jag kommer hem fyller jag år om en vecka och sen efter tio dagar är det JUL *jätte lycklig*
Jag tycker om levande ljus, jul pyssel, julgranar, paket! adventsljusstake(?), JULKALENDERN! hihihihihi ÅÅH JAG VILL HA DECEMBER =DD

Kommentarer

  • Anonym säger:

    DU SKA FÅ EN CHOKLADKALENDER AV MIG! :D

    2008-11-04 | 20:42:36

Kommentera inlägget här: