MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Förlåt *

Kategori: Funderingar

Det är inte meningen att jag ska få dig att må dåligt över det du gör.
Jag vet bara inte hur jag ska hantera vissa saker t ex de.. där.

Det är så mycket som jag inte förstår i mitt liv just nu.
Det är mycket jag måste hantera för att kunna förstå, jag gör saker jag kan inte borde (ingen nyhet) jag måste lära mig göra saker rätt och tänka på konsekvenserna och inte göra saker som känns bra för stunden.
Jag vet att många har sagt åt mig att göra så men jag har aldrig riktigt lyssnar, aldrig tagit åt mig av de dem sagt.
Jag ber om ursäkt för allt. Förlåt

Får se om jag får sitta vid datorn något mer i veckan eller hur jag gör.
Finns annars via mobilen om du vill nåt.


In the need of thinking (?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: