MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Big Fail D:

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Så hemskt idag, eller ja iaf på eftermiddagen.
Kom hem till honom och efter kanske en halvtimme eller mer började jag grina.
Jag vet varför men sen efter ett tag när jag inte tänkte på det något mer så fortsatte jag ändå gråta..
Jag känner fortfarande att jag vill gråta men jag måste hålla mig. Ingen får se..
Dock kändes det ganska bra att vara i hans närhet......

Grr jag vill inte det känns så fel men samtidigt så bra. Jag är så förvirrad och jag ångrar så mycket.. Fan T____T
Åååhh jag vill bara ligga i sängen tänka få bort alla dumma skuldkänslor och så.....
Bort bort bort!

Kommentarer

  • marie säger:

    varför gråter du? :(

    2008-03-10 | 23:10:25
  • Anna säger:

    jag vet inte.. gör det rätt ofta känns det som

    2008-03-11 | 21:46:55

Kommentera inlägget här: