MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Uppdatering

Kategori: Funderingar

Jag är hemma från Tthailand och hem resan gick jätte bra, märkte knappt av oroligheterna i Bangkok(?)
Allt var trevligt och jag har nog inte mått så bra i kroppen som jag gjorde där D: (orkar inte skriva om allt som hände)

Fick hem ett brev idag om att jag ska på en undersökning inne i stan igen, det känns både bra och lite nervöst, får se om det är någon av mina föräldrar som följer med eller hur det blir hoppas på det .P
Tycker det är lite små konstigt, ibland kan jag ha haft ont en gång i veckan om inte mer och nu har jag inte haft ont på.. ja minst en månad iaf. Visst det är ju bra men nu när alla undersökningar är igång verkar det inte vara något "fel".. hoppas det helt enkelt har gott över :ö

Har iaf saknat vintern som vi har här hemma och jag fyller år snart! =DD YEEY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: