MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

"Som en sten i magen"

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag vet inte vad det är med mig, antagligen är det en massa hormoner som spökar igen för jag känner mig orolig för allt.
Det känns som om det är något som är fast klibbat på min fot, något jag inte kan låta bli att tänka på, något jag vill bli av med men så fort jag rör vid det växer det. Jag blir ledsen av det och samtidigt vill jag ha kvar det där.
En annan sak jag lätt stör mig på som jag inte tycker om hos mig själv.. men det ä alldeles för svårt att förklara eller jag vet inte hur jag ska formulera mig.. Känner mig rätt less och trött, har ingen större lust att göra någonting egentligen men ja jag vet inte..
Jag är orolig och förvirrad blee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: