MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Sjukhusbesök nr 2

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Åh jag är faktiskt väldigt besviken.
De hittade ingenting och de sa att det hjälper inte att dricka c-vitamin eller mycket vatten.
Jag är så fruktavsvärt ledsen! Jag har inte kunnat kissa normalt sen 10 idag och klockan är 19 nu.. Jag är extremt kissnödig och min buk är helt uppsväld men jag kan verkligen inte kissa, det gör för ont.

Vill väl inte gå så invecklat på vad som hände på sjukan men de kollade mitt urinrör och urinblåsan, vilket var både obehagligt och lite smärtsamt trots bedövningen (om det är någon annan som hört nåt annat om att de inte ska kännas så kan de vara att jag tycker en sticka gör ont)
Mitt besök idag gav ingenting, iaf inte framåt. Jag ska dricka som en normal person ev. ett glas tranbärssaft eller nåt sånt, jag ska helst inte dricka c-vitamin för de kan ge njursten eller nåt sånt.
Så vad fan ska jag göra nåsta gång jag får ont då?! Ligga i en jävla säng och gråta av smärta?! Det är ju jävligt snällt! fan :'(

Varför kan jag aldrig vara en normal tonåring? Det ska alltid vara något jävla fel på mig känns det som. GAAH

Kommentarer

  • Anna F säger:

    Um.. Jag vet inte vad som är fel, men eftersom det låter som urinvägsinfektion, och eftersom doktorerna rekomenderade tranbärsjuice, som man kan dricka när man har urinvägsinfektion, så kan jag tipsa dig om att dricka lite vinäger. Det gjorde min syster när hon hade det, och det hjälpte jättemycket ^^; Det gör inte lika ont att kissa om man dricker vinäger.

    2008-12-20 | 03:14:27
  • Svar till Anna F säger:

    Jo jag vet men eftersom det försvinner efter ca 5 timmar och kan återkomma efter en vecka verkar det lite skumt.. Och det är oerhört jobbigt eftersom det har varit så här i mer än ett år. Vinäger är äckligt! xDD

    2008-12-21 | 19:44:59
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: