MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Saknaden och tankarna

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

GAH jag kan inte sova, har tusen miljoner tankar i huvdet som inte vill ut.
Allt mellan himmel och jord snurrar runt i mitt huvud.

Jag saknar Simon så mycket! Visst, jag har inte träffat honom på mer än en vecka men jag känner att jag inte mår bra och jag vill ha kärlek, närhet igen <3 jag behöver det för att må bra.
Jag förstår inte hur mitt humör kan förändras så fort, från att vara lycklig till att bli ledsen. Jag vill inte vara som förut, jag vill vara den bra och förnyade Anna, jag vill inte att alla mina tankar ska bli något negativt. Allt jag tänker på känns bara .. inte bra. Jag känner mig jätte dålig i skolan och det känns som att jag inte kommer bli noge bättre heller, jag vill inte längre gå i skolan men jag måste för att kunna bli något. Jag tycker jag är en dålig flickvän, en dålig vän, en dålig syster, en dålig dotter. Alla andra verkar göra det så bra, håller kontakten, pratar och umgås ofta men inte jag (känns det som). Min kropp verkar ju heller aldrig bli frisk! Alltid är det nåt som är fel och det får mig också att må dåligt, inte bara för att det är oerhört jobbigt utan för att alla i min omgivning drabbas också.

Jag vill bara bort från alla tankar, bara ett litet tag så jag iaf kan sortera och kasta bort en del tankar för jag vill verkligen inte ha dom, de trycker bara ner mig ännu mer.
Placebo - Pierrot the clown. Så många tårar .__. (har ingenting med texten att göra för den har jag inte lyssnat på än)

Kommentarer

  • Simon! säger:

    Du är en underbar flickvän anna <3

    Jag kan verkligen inte få något bättre än dig

    2008-12-30 | 15:13:18
  • Weronica säger:

    Du är en underbar vän också Anna! Det får du inte glömma, vi älskar dig massor, jättemassor tillochmed! <33

    2008-12-30 | 16:09:35
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: