MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Piller

Kategori: Allmänt

Var till sjukan den 23 och fick veta att jag har urinvägsinfektion (ett lyckligt besked eftersom jag, för andra gången, kissade blod) så nu har jag fått piller med lejon på =D
Så nu har jag inte ont längre och det är bra :) förutom att jag är riktigt förkyld men de gör inte ont xD

Fick typ 6 paket i år, en svampbob-tröja (från simon <3) morgonrock, pyjamas-byxor, godis, lösögonfransar och parfym. Sen fick jag pengar så klart så nu är jag ännu rikare =D så nu vet jag inte vad som händer. Inget planerat fram tills skolan börjar D:

Kommentarer

  • Simon! säger:

    MITT OCKSÅ! RÄKNAS INTE MITT PAKET VAAVAVAVAVA?! D:

    2008-12-26 | 22:11:34
  • Svar till Simon! säger:

    okej okej nöjd nu?

    2008-12-26 | 22:41:42
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/
  • Simon! säger:

    Jaa =D

    2008-12-27 | 14:37:04

Kommentera inlägget här: