MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Julpyssel

Kategori: Allmänt

Imorgon är sista dagen för mig och resten på min skola, innan jul-lovet.
Hela gula skolan (alla esteter och alla media) ska jul-pyssla! YEEY :ö göra massa juliga och söta saker =D
Jag kanske ska åka hem till simon i helgen, om min kropp vill det vill säga. Göra massa mysiga saker, hoppas jag (A)


Av någon skit skum anledning saknar jag så mycket från förr som jag egentligen inte ska sakna. Det är svårt att förklara men typ den tiden då jag gick i åttan, nian då jag tror jag mådde som sämst. Jag saknar när jag kände mig ensam, då jag inte hade någon speciell att prata om mitt liv med. Haha och fortfarande önskar jag att jag såg ut på ett visst sätt som jag aldrig i hela mitt liv kommer våga se ut  xD För det första skulle jag inte få det för hela min familj eller Simon .P men ja jag kan inte rå för att jag tycker det är snyggt/sexigt att se ut som.... ja jag vet inte vad jag ska kalla det men... ja xD
Men jag kan väl känna mig snygg nångång ibland nu för tiden också fast jag saknar mitt svarta hår .P
Random <3

Kommentarer

  • Simon! säger:

    Du får ha svart hår, men inget mer <3

    2008-12-18 | 18:35:10
  • Svar till Simon! säger:

    haha bra där <3 men som jag skrev, kommer nog inte våga något annat .P

    2008-12-18 | 19:40:51
    Bloggadress: http://menotreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: