MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Grubblar

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag har fortfarande kvar den där känslan som aldrig vill försvinna. (Kan meddela att det är psykist och inte nåt jag känner i kroppen som det annars kan vara) Den verkar för tillfället bara bli större och större och det stör mig fruktavsvärt mycket för ju mer jag tänker på det.. ja ni förstår...
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, jag har frågat om råd men jag är för feg för att lyda. Men om jag skulle lyda så kommer jag bara såra, kanske i onödan och det vill jag verkligen inte.
Det fanns en jag kunde prata om allt om, någon som jag även kunde fråga om råd hos men det är denne som är mitt problem ._.
Jag kan bara inte låta bli att tänka på det förgågna(?), på alla Om och Varför. Jag ska aldrig behöva tänka på det, för det har säkert hänt av en anledning, jag vill iaf tro det.
Tänker alla människor så här? Är inte människan smartare och undviket sånt här?  GAAH!


På tala om att fundera. Jag förstår mig inte på killar som klagar på killar som ser fenimina(?) ut eller är bögar. Säger att de är äckliga eller att det tar dö på mänskligheten. Jaha? Vad är det för fel på det då? Ska ni inte klaga lite på de tjejer som ser manliga ut eller är lesbiska då? De är väl lika äckliga som killar, det ska ju vara rättvist eller?

Samma sak när det gäller tjejer som tycker det är fel på porr, jag ser inget fel på det så länge man bestämmer själv och inte är tvingad till det. Men endel tjejer säger att ALLA kvinnor som är i porr-industrin är tvingade och det är ju så hemskt. Ja men endel tycker om att hålla på med det dom gör, plus att det finns ju även män som blir tvingade lika mycket som kvinnor. Och alla män tycker nog inte om att ta den där bak men de måste göra det ändå.
Jag tycker inte om folk som säger en sak utan att veta mycket om det (som vissa tjejer om det här)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: