MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Sommar typ :DD

Kategori: Allmänt

Underbart :D för en gångs skull är man inte ensam :)
Det känns jätte bra och jag är glad varje dag :D ååh, man får tankarna på det man vill (A)

Imorgon ska jag hem till simon :D ååh jag längtar massa mys mmm =)


Jag vill klippa mig (=skaffa ny frisyr)
Hittat många människor jag är avis på för att dom är så snygga D:
Mmm och jag vill köpa kläder ååh skor :D:D men jag har inte pengar till de än D: *spara spara*
Ååh jag vill köpa så mycket :D:D

Det är typ sommar också :D IIIH jag vill ha sommarlov nu!
Shoppa, vara med kompisar, vara med simon <3 och och bada och vara ute :D:D
ååh :D sena sommar nätter <3

Mitt liv känns så bra just nu :D jag är nöjd med allt förutom skolan .P men de vill jag inte tänka på :ö

Kommentarer

  • petra säger:

    har suttit och läst igenom hela din blogg nu och gud va roligt det var att komma till det här inlägget!!! är så glad över att du mår bra och är lycklig :) hade ingen aning om hur du mådde förut,. har så dåligt samvete över att jag inte fanns för dig då :/ men du ska veta att jag gillar dig jättemycket anna <3

    2008-07-19 | 01:48:40
    Bloggadress: http://petrandersson.blogg.se/
  • Svar säger:

    ååh ja jag är verkligen lycklig nu <3 och det som hänt förut kan man lägga bakom sig ^^ jag har alltid tyckt om dig också <3

    2008-07-22 | 19:40:56

Kommentera inlägget här: