MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*Suck*

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag vet att han kommer läsa de här.
Men jag kan inte bara säga de till honom känner mig alltför taskig då.

Förlåt men du får mig bara att känna mig nere,
visst jag ÄR glad för att du har skaffa tjej och så
men jag tycker de är lite jobbigt.

De känns som om jag också måste skaffa nån
som jag måste gilla typ nu på en gång,
jag vet att det inte är så men, de känns som de.

Du ska veta att jag är glad för både henne och dig.
Like, du blir så glad jag vet att hon också är de (vem skulle inte bli de?)
Men jag bli för mycket påmind, och de är jobbigt.
Visst jag har inte sakt allt om vad de handlar om men,
om du undrar varför (vilket jag faktiskt inte tror du gör) så får du fråga.
Kommer dock inte vara kontaktbar på msn på ett tag tror jag..
Förlåt (och förlåt för de där fölåtet också)
Måste bara vara ifred ett tag. Inte ditt fel. Hur kan det vara de?
men men...
GOT TO GO

Dom är osynliga, dom vet av varandras existens.

Deras blicka möts aldrig men dom vet av den andre.

Ovetande om hur den andra känner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: