MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Stan idag

Kategori: Allmänt

Orkar inte skriva nåt jobbigt just nu.

Jag har varit i stan idag, var där med Weronica och Ellinor xD
Jag hitta en massa fina saker.
Typ, ett par rutiga byxor som jag älskar samt en cardigan(?) som jag också älskar xD
köpte även en röd/svart Palestina sjal (A)

Haha de var typ as pinsamt. Jag köpte först en för typ 400 på en affär men efteråt hitta jag en för 99 på en annan... Jag vart sur men vågade absolut inte lämna tillbaka den andra.
Men tillsist fattade jag mod och gjorde det...
JAK BLEV DYKTIG PÅNNI  xD

Sen när vi for hem så fick vi se MC ninjas xD
Jag vinka till dom, en vinkade tillbaka xD
Hahahah as styggt xDD

När jag kom hem igen så var jag med weronica hela kvällen.
Det var väldigt trevligt ^^
Ååh den där gråta(!) låten <3
Seriöst, jag har aldrig börjat fallit i gråt till nån låt när jag varit med nån...
Men idag gjorde jag de...
Jag höll tillbaka allt jag kunde och de gick bra.
Men men.
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: