MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Så nära..

Kategori: Funderingar

Idag kände jag för att färga mitt hår.. svart.
Alla kommer visst dömma mig på ett negativt sätt nu.
Fan.. Visst jag älskar de men efter allvar pratet med mamma och pappa. jag vet inte
Asså varje gång jag pratar med dom om nåt spelar ingen roll om vad, dom får mig bara att vilja bli den där instängda tjejen som inte gör något utanför huset igen. Jag bokstavligen HATAR när jag pratar om såna saker med mina föräldrar, dom får mig att må dåligt över saker jag har gjort.
varför var dom tvungen att prata med mig om de här för?
visst de är väl bra att dom bryr sig men vafan. ibland önskar jag att dom faktiskt inte brydde sig alls om vad jag gör.
men men de är väl en sån där önskan andra inte förstår hur man menar.
åh hatar hatar hatar att prata om skaer som jag gör med mina föräldrar!
sen efter at jag var ut till min knin och mata den var jag så jävla att gråta. tänk då hur de får mig att känns
jag känner mig så ynklig


Döda mig nån!
Han har sett mig... fucken!
han kommer hata mig ännu mer nu :C åååh ta bort min bakgrund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: