MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ny klippt,

Kategori: Allmänt

Igår klippte jag håret, jag är så jävla nöjd! : )
De är kort och långt och såå fint ^^
Alla verkar också tycka de är skit snyggt
Bland annat en som sa de till mig...
Jag vart glad och ledsen inom bords men bara glad på utsidan...
De betyder när han säger nåt.. allt han gör betyder.., vad nu de ska betyda...

Idag kunde jag bara inte låta bli att "titta" (elikamed stirra) på honom... minsta rörelse han gjorde....
Jag vet inte, jag känner mig så delad
Vill kunna säga allt till han just nu, men eftersom jag träffar honom varje dag är de ingen mening.
Och om jag inte träffa han hade jag inte tänkt på de så jävla mycket..
Men men inget att göra åt...

Jag vet bror min, jag ska inte skriva om sånt här på internet, att jag ska ringa dig min jag kan verkligen inte snacka om sånt här med nån! inte på riktigt eller genom telefon, förlåt
(Vet att du kommer läsa de här nångång framöver så)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: