MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Ge mig ingenting..

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Låt mig bara glömma allt jag gjort, allt jag sakt.
Jag vill inte veta av de längre.
Snälla kan ingen bara ta bort alla mina känslor..
De är för mycket av dom!

Jag trodde aldrig de skulle bli så här.
På ett jävla hatiskt sätt känner jag mig sårad.
Men hur fan kan jag vara de?

Man kan ju inte bli de bara av de där!
Fan jag tror jag ska ta bort all jävla skit jag har på datorn och bara försöka glömma allt de här.
Du fattar inte och de är bra, jag kommer aldrig kunna säga vad de är som händer med mig..
Iaf inte när jag vet vilka/vilken de är som läser...

Ta bara bort allt igen! Jag vill inte ha de så här!

Nytt slut... Killen utan ansikte försvinner för gått och jag är ensam igen i ett kallt grått mörker..!

My mind will allways be twisted.
What ever I do, it allways gets somekind of consequences.
If I allways going to fuck things up, why should i live then?

I hate internet... It some times make me feel really bad.
The weird thing is that I never stop being online.
It's like I want to make myself feel bad..
well, it seems that I can't do anything about it.
hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate!!

Han läste, jag skrev och grät. Grät mycket.. Berätta allt och de känns bättre nu.
Men fortfarande sjuk .___.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: