MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Förlåt.

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Min bror ringde mig igår.. han vart orolig för mig efter at han hade läst min blogg.
Visst kan förstå han.. men de är svårt och säga direkt vad man menar med allting..

Jag satt och titta på tv med pappa och var inne i den värld tv visade, rätt som de var ringde han och frågade vad jag menade med de jag hade skrivit i måndags (bort taget nu..).
Jag vart paff över att han faktiskt hade läst allt, helt mållös. Men försiktigt kom de fram vad och hur man menade och han vart inte lika orolig..

Han är fortfarande orolig och säger at han ska ringa til mig oftare och fråga hur de är med mig och att jag när som helst kan ringa till honom och prata... Men jag vet inte.
Jag har fortfarande svårt att PRATA om mina känslor...

Ifall du läser de här nu, bror. De är bra med mig nu, jag lovar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: