MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Döda döda..

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

*Dödar dödar tårar*
Egentligen kanske man borde se de vackra tårarna och rädda dom,
men jag kan verkligen inte vara ledsen
och när väl trårar rinner ner för mina kinder
vill jag inte ha dom... folk kan se, folk kan bry sig...

Dom får inte finnas...


Fan.. så fort jag tänker på nåt som gör mig ledsen och jag faktiskt blir ledsen
så kommer alla ledsna tankar...
min kanin, min moster, killar, m.m.

min älskade kanin dog i mina armar..
fick dödsryck och dunka huvet i väggen....
jag kunde inte göra nåt åt de..
(jag var typ liten då men ändå)

min moster... dog i bröstcancer, hade två unga barn.

killar, dom har väl aldrig klarat av att vara underbara under en lång! period.


Du har verkligen gjort de...
du har fått mig att tänka om,
tänka för mycket,
hoppats på nåt...
gjort mig riktigt ledsen igen.
Snälla sluta inte?



Himlen gråter också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: