MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Den där <3 ( xP )

Kategori: Allmänt

Förlåt jag vet inte vad som har kommit  över mig.
Allt du sa.. 
Du får mig att må bra, du får mig att sakna dig..
Men hur kan man sakna någon man inte ens har träffat?

Vad du än gör är de underbart. Du är den bästa vän man kan ha!
Du bryr dig om mig när jag är extremt nere,
du gör mig glad när jag väl fått ut mig allt..
Att du ens orkar. Du är bäst <3

Jag känner mig så kass så fort jag går utan att säga nåt...
Jag vill inte att du ska tro att jag dissar dig..
För de kommer jag aldrig i mitt liv göra!

Men ibland känner jag mig rätt dum,
känns som om jag tänker på dig allt för mycket.

Du är alltid där för mig.. i alla lägen och de är jag så glad över <3
Hoppas att du kommer finnas där i en lång tid fram över också ^^

Kommentarer

  • petra säger:

    vem är det du skriver om? jag blir nyfiken!!

    2008-07-19 | 01:40:01
    Bloggadress: http://petrandersson.blogg.se/
  • Svar säger:

    haha en kille som jag aldrig träffat xD vet inte vad mer jag kan skriva :P

    2008-07-22 | 19:44:56

Kommentera inlägget här: