MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*Raderar*

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Idag har jag bestämt mig för att radera en person i mitt liv..
En person som har påverkar mig såå mycket
Har också upptäckt att de är jävligt svårt att ta bort allt.
Alla kommentarer på bdb -
alla sms-
alla  bilder jag har kvar..

Han ska bara veta att jag även ljög om att jag skulle ta bort honom den där dagen vi kom överens om att ta bort varnadra. Jag hade kvar han nr (nångång idag ska de försvinna) hans bilder är fortfarande kvar förutom dom har skickat under de senaste månaderna... tyvärr (eftersom han ska bort :C  ) kommer jag alltid ha nåra bilder kvar eftersom jag bränt en CD med allt jag hade på datorn.
Jag kan fortfarande inte radera nåra sms han skrev...  Jag får nog be någon annan göra de.
Jag vet att jag kommer nog inte sluta vara ledsen över honom efter de här.. de kommer nog bara göra saken jobbigare... men jag måste verkligen
Han vill inte ge mig en chans att förklara varför ska jag då ha kvar honom vi sårar bara varandra..

Ååh jag vill bara att han ska veta sanningen, hur de verkligen är..
FÖRLÅT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: