MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*Nere*

Kategori: Funderingar

Ble..
Inget nytt egentligen, samma gamla känslor som rivs upp bara.

Förlåt, jag saknar dig, saknar att prata med dig, saknar att jag inte ha dig i mitt liv.
Jag ber så mycket om ursäkt för de jag sa.
Jag vill ha en chans att försöka berätta vad jag egentligen kände, vad jag tänkte.
Visst de kanske inte är precis samma saker som de var just de dagarna men..
Jag vill försöka, jag ber om en andra chans för de är då inte du som ska be.
Jag måste lära mig att hita ord som beskriver vad jag känner.
Jag vill kunna uttrycka mig på ett sett så alla förstår mig och fattar hur jag känner.

Du vill inte veta hur jag känner, mest troligt tror du inte att jag har nåra känslor.
Men jag kan säga ganska säkert att jag har de.
Idag t ex, vi smsa med varandra för en kort stund,
du påminde om alla de jävla orden jag sa till dig,
orden jag hatar att jag sa.
Jag ångrar de så jälva mycket.
Du fick mig att gråta av mina hemska misstag.
Tyvärr kan jag inte säga att jag vill bli din för evigt.. (eller nåt) 
Jag kan inte säga att jag gillar dig på de sättet.

Jag saknar din personlighet, dina ord..
Jag saknar att vi inte längre kan skriva med varan på msn eller så..
Förlåt.
Jag vet inte om jag har förändrats (troligen inte, men jag hoppas jag har) 
men jag har försökt lära mig att tänka långt innan jag säger nåt.

Jag vill hitta ord som visar att jag ångrar de jag sa..
Hitta ord som får dig att förstå att de inte var meningen att vara så brutal mot dig.
Tyvärr tror jag inte att jag kommer hitta de ord jag söker.
Jag har sökt länge utan resultat.

Jag vet inte ens om de funkar att skriva nåt här,
för jag tror inte ens du vet att jag har en blogg.

Förlåt för att, jag ångrar så mycket jag sa som jag vet fortfarande sårar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: