MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*Mer nere*

Kategori: Funderingar

Usch usch usch!
Jag känner mig så jälva kass..
Kan inte slut tänka på de..
Vet inte varför men jag känner mig orolig på något vis, jag vet inte varför

Jag vill veta allt vad han tänker vad han egentligen vill men inte säger.
Jag vill kunna berätta för honom allt jag tänker på och vad jag vill.

Fan, jag var tänkt att plugga matte idag eftersom vi har prov på tisdag (idag söndag)
Jag kommer inte kunna komcentrera mig, fast jag vet inte vad jag skulle göra istället.
(ska bara skriva de här sen må jag nog gå)

Blee, alla tankar, alla minnen och  alla händelser kommer tillbaka.
Allt vi gjorde, saker jag aldrig kommer glömma, mina känslor jag hade.
Dom där jävla orden ekar i mitt huvud, hur jävla dum får man vara?
Kan inte nån bara ta bort mig eller sudda bort de jag gjorde, de jag sa.
Jag vill inte längre, jag vill bort bort bort.
Långt bort så ingen kan få tag i mig igen. jag vill rymma bort så jag slipper allt de här.


Jag svarade på de han skrev, jag tror jag förstår honom.
Om han svarar är jag ganska säker på vad han kommer skriva.

Mest troligt kommer han säga åt mig att han inte vill ge mig en chans till
och att vi inte längre ska skriva med varandra, nånsin.
Men de vill inte jag, jag vill att han ska ge mig en chans och
att vi ska dra upp allt de jag sa reda ut de, sen börja om från början.
Han hatar  mig och kommer aldrig sluta göra de.
Jag förstår honom och han får gärna hata mig också.

De kanske är dumt att säga men,
jag vill att han ska göra så jag mår lika dåligt som jag fick honom att må..

Ple jag måste gå T__T

Kommentarer


Kommentera inlägget här: