MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

KAN INTE*

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag kan inte glömma honom!
Jag vil inte glömma honom, jag vil ha kvar honom!
Jag kan inte leva med att nån hatar mig..

Jag vill inte glömma, jag kommer inte glömma.
Det finns minnen kvar, minnen jag inte kan eller vill ta bort.

"jag minns hans röst, han skratt.."
Fan jag minns inte längre, jag vill minnas!
Jag vill höra hans röst igen, hans undebart vackra röst.
Han har en röst som berör, iaf mig.

Jag behöver bara lägga mig på golvet och
titta upp i taket för att minnas när vi pratade i telefon.
Jag minns hur nervös jag var, hela jag var nervös..

Jag vill träffa honom...
Jag vill göra om allt..
Jag vill ha en chans till.
Jag kommer aldrig få de..

Jag förstår nu hur han kände,
hur sårad han kände sig..
Jag vet nu..
Jag vill inte känna gråten i min kropp längre..
Jag vill inte känna hur tårar tränger igenom...

Jag är ett ända stort fel!
Hur jag än gör, vad jag än gör..
Allt blir fel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: