MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

*Hata*

Kategori: Funderingar

Fy fan. Jag förstår mig inte på dig..
Du vill bli tillsammans men inte vänner.
Du beskyller andra tjejer för att playa dig... Konstigt att dom gör de då, med tanke på vad du gör!
Du blir tydligen kär i första bästa tjej du hittar och när de inte funkar letar du efter nästa, och nej jag är inte avundsjuk.. Jag vill förstå dig, och bryr mig grymt mycket om dig och jag rår inte för de..

Jag hatar dig lika mycket som jag bryr mig om vad du tycker om mig
Jag hatar dig för att du hela tiden ska ha nya tjejer som du tydligen bryr dig skit mycket om
Jag hatar dig för att du inte kan förlåta mig och ge mig en ny chans
Jag hatar dig för att du inte kan släppa taget om mig
Jag hatar dig för att du sa att du älskade mig


Jag hatar mig för allt jag sa
Jag hatar mig för att jag fortfarande tänker på dig
Jag hatar mig för att jag försöker få tillbaka nån som inte gillar mig
Jag hatar mig för att jag ljög när jag sa att jag älskade dig
Jag hatar mig för att jag fortfarande gråter för dig


Jag saknar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: