MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Förvirrad * lalalalalaaaa*

Kategori: Allmänt

Jag hatar en vecka i varje månad.
Jag blir lika förvirrad och mitt humör är upp och ner,
jag blir förvirrad av vad jag vill ena stunden och sen ångrar mig, fast jag inte borde T___T

De är fan svårt att vara tjej.
Först att man har mens som har bieffekter
,
(= ont nånstans.. jävulska humörsvängar och socker-sug m.m.)
Enligt killar är vi svåra att förstå.
(= dom förstår inte vad vi menar när vi säger att vi är "tjock",
tror inte ens tjejer fattar varför de egentligen säger de = också förvirrande.
Och dom förstår inte vad vi egentligen menar när vi säger nåt men vi hoppas att dom förstår)
Vi ska helst få barn.
(= föda den, mata den med våra bröst som den mest trolig biter i, uppfostra den rätt, orka med den där den kommer i trost åldern och så.) nej jag gillar inte barn
Tjejer förstår inte killar.
(= vi tror vi gör de men nee, vi vet inte vad killar egentligen ser hos tjejer. )


Och om de är nån tjej som inte håller med... då är de väl jag som tycker så här..




Ble en annan sak också, som jag är såå osäker på.
Mest troligt har min hjäna fel (eftersom jag är grymt förvirrad på allt just nu)
För jag kan inte, jag får inte, de vore så fel om....
Usch, han kommer nog läsa.. hoppas han inte förstår (vilket han nog kommer göra...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: