MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Shit

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Varför? Varje gång du på något sätt kommer upp (nu, dröm) så mår jag dåligt av att tänka på dig. Jag vet saker om dig jag inte vill veta. Saker som en vän sa till mig. Visst jag ville ju veta eftersom de var om dig men...
Nu vill jag bara glömma, du vill ändå inte... Inte längre.
Jag kanske bara var ett misstag eller så tog jag de som om de var något annat.
Hatar hatar HATAR(!!) när jag kommer på hur du var. Hur du blev. Men nu vet jag inte vem du är längre..
Saknar dig så jätte mycket. Men hur kan man sakna något som man nästan har glömt hur de var?

Min dröm hatar jag iaf för de var om dig och den dära ni var där, jag var ledsen av att se dig, du gav mig minnerna tillbaka. Jag började grina, jag sa allt jag visste om dig.... sen vakna jag, ledsen i själen och så började alla funderingar igen. JAG VILL ATT DOM FÖRSVINNER... Eller?


Förut var typ... PMS varning....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: