MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Never something important..

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Jag hatar när man får så jävla ont så man bara vill skära ut nedre delen av magen så smärtan i magen försvinner. Fick så idag , jag hade glömt hur de kändes. Tyvärr kommer smärtan aldrig försvinna. Jag trodde att det skulle försvinna med åren men hur många år ska de behöva gå? Det har gått 5 år nu tror jag. åhh, det måste försvinna...

Igår ringde folk som jag känner ifrån Sundsvall. Dom undrade ifall jag ville sommarjobba hos dom två veckor. Och jag fick ta med en kompis men jag vet inte vilken jag ska ta. De är precis under Gatufesten som är där. Aja orkar inte skriva något mer kommer väl någe mer sen...


Jag tror mina föräldrar aldrig vill mig något bra, för varje gång som det faktiskt är någon som skriver till mig så ska dom sitta här och kolla på blocket....
Ja jag kan säga att det är mycket sällan som någon kompis skriver till mig. Ibland vill jag inte att de ska vara någon som skriver til mig men oftast vill jag det. men det finns väl inget man kan göra åt det.
Det kan få en att må dåligt om sig själv. "Jag är så ful och eklig så ingen VILL skriva till mig" "alla pratar skit bakom ryggen på mig, och alla hatar mig".. visst de kanske inte är så men de KÄNNS som det.
jag vill bara vara en sån person som har många kompisar som vet allt om en vet precis hur man känner och när man känner så... men inte de. jag har bara kompisar som man kan prata med när man är på skolan kanske ibland när man ses på nån mat affär men nästan aldrig annars.

jag är glad att mina kompisar inte vet att jag har en blogg för då skulle dom frsöka övertyga mig om att det inte är så här och att dom älskar mig mest i hela världen.... men jag bryr mig inte för varje gång jag skriver något dåligt om mig själv eller att jag mår för stunden dåligt så kan dom inte acceptera att det är så med mig. Eller så är de att dom klarar inte av att a en person som mår dålig av sig själv... men men that's life.

Kommentarer

  • Wera säger:

    Sötnos, serious Anna, jag önskar att vi var närmare varandra, och vem vet , under sommaren och till hösten kanske det blir ändring på det? jag vill ditt bästa, och hoppas att du säger till om jag gör något fel ._____. me likey you <3

    2007-06-26 | 22:21:10
    Bloggadress: http://slayingthedreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här: