MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

I ... never mind.

Kategori: Allmänt

What did I do to you that was wrong?
The only thing i did to you was look.
Is that i crime?
In that case, I'm sorry.
I'd never ment to do any harm...

Haft strömavbrott idag. Fatta vad jävla sur jag blev! Så idag har jag blivit proffs på Soduku? (stavning?) haha xD
En annan sak som jag ALLTID blir sur på de är att dammsuga. Så fort inte dammsugaren gör som jag vill blir jag skit förbannad. man ska aldrig dammsuga xD de är typ... äh what ever vem bryr sig egentligen om sånt som händer mig? Vill bara skriva av mig lite...

Ibland tycker jag om att jag bor där jag bor... men ibland inte. Det ända man kan vara glad för att man har här de är en fin utsikt. Inget mer. Jag vill hellre bo i en lite större stad. Där kan man gå ut och gå längs små gatorna som har så söta gatulysen. Jaja de lär väl bli nån gång i framtiden tror jag..
Orkar inte skriva mer just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: