MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

I just wish...

Kategori: Funderingar

... I was somebody else.

åh, min första blogg! det var väl kul... naat
Jaja, fan asså det känns så jävla tomt inom mig, jag vet inte varför de är så. Har gått ut nian nu och alla som man riktigt känner kommer flytta ifrån en... Man kommer inte umgås med samma personer längre.
Visst det kanske är bra, att man får lite nya kompisar och så..
De kommer aldrig bli som förut. Aldrig mer. Men det känns iaf bra att man ska börja gymnasiet nu till höst.

Känner mig rätt kass nu, räcker inte till något. Vill ha närhet just nu! Det gör så ont i mig, ont i magen. Men jag är fan glad att jag iaf inte spyr av smärtan jag brukar ha :/
Men nu får man ta och bli lite gladare, jag har ju faktiskt sommarlov nu.. typ...
får se om jag skriver nåt onödigt imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: