MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Please help me?

Kategori: Funderingar

Okej, så här ligger det till.
Mina två vänner (som vet nåt) säger att jag ska göra nåt åt alltihopa.
Att jag ska ta kontakt... men jag VÅGAR fan inte!
Sist var han så sur på mig (still, who can blame him?)
De han sa, jag vågar inte, tänk om han bara blir mer förbannad?
Jag vill inte bli så ledsen igen (även fast jag är det inombords, som ingen annan vet av för än nu)
Jag blir GALEN!
Jag vill, jag vill, jag vill!
Men vågar, vågar vågar fan inte! :C
Please help me, ge mig nå tips.
VAD SOM HELST!!!

Innerst inne vill jag skriva nåt, mer än nåt annat.. Men... Hur?
"Hej, minns du mig? De vat jag som såra dig så jävla mycket! Undra hur de är med dig nu *fake smile* "
Det går som inte, vad fan ska jag ta mig till?
Jag får väl ta tid och mod på mig..?
Hjälp mig?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: