MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

I will never forget

Kategori: Funderingar

Inser nu att jag hatar att jag saknar honom så jävla ekel mycket!
Ja jag får skylla(?) mig själv och bla bla bla... Men va fan, inte visste jag att de skulle bli så här jävla ekel blä.. JAG FÅR DAMP!
Vill bara höra hans jälva röst igen! Den är..    ._.   ...var så underbart vacker att höra. Jag lovar, ifall han hade babbla på om något helt ointressant hade jag lyssnat ändå bara för att få höra hans underbara röst <3

Kan inte fatta att jag dissa honom så jävla ekel mycket som jag gjorde heller... Han som var så jävla underbar mot mig. Han fick mig att framstå som en prinsessa och att jag var allt....




image3



JAG HATAR MIG SJÄLV SÅ JÄLVA MYCKET!!!

Men vad kan jag göra? Han hatar mig eller så vet han inte av mig längre... Så de är ingen mening att försöka.. Jag kan väl inte ha förändrats eller?

En sak vet jag iaf, Jag kommer Aldrig att glömma honom </3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: