MeNotReal

Tjej med många tankar och särskrivningar!

Hate it!

Kategori: Känslor/Jobbiga saker

Var i Stan i helgen fan vad jag hata de. Var så jävla nevös. Jag kunde inte äta, kunde inte ens tänka på mat. Jag ville bara åka hem på en gång men de kunde jag inte. (Jag tog moppekortet.) Det var en massa folk där som man inte kände (ja jag är folkskygg?) De kändes som om dom tyckte illa om mig, eftersom jaginte kände dom och dom inte visste hur jag var and so on..
Plus att jag gjorde bort mig : /  dom nämnde en olycka som hade hänt, en tjej där visste vem de var, dom sa typ att han hade krt utan hjälm och att han var påverkad.. Sen sa dom att han hade haft hjälmen på armen : O Och de skatta jag till åt, sen visade det sig att ha hade dött... HEJ PINSAMT!! Jag höll på att dö.
En annan mindre pinsam grej (men jag tyckte de var hemskt då.) Att så fort man gissa på något och det var fel så kände man sig så dum, och eftersom alla var yngre än mig ville jag visa att jag kunde mer men de gjorde jag inte...
Huvva. Men nu är de över och om två veckor kommer jag få kortet och då får jag köra.... (de är bra eftersom jag bor en bra bit ifrån centrum)
orkar inte skriv mer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: